förhäxaddagen

för er som undrar vad det är ska jag berätta det (a) det är då så att jag fullkomligt ÄLSKAR den serien så jag lixom köpte juh för ett tag sen hela boxen med alla 8 säsonger (a) eftersom jag lixom missat typ många haha.. Så nu har image204jag då börjat på säsong 6 och jag har gråtit massor redan ,...fy inte alls som jag trodde att det skulle vara -.- men ja hoppas det ordnar sig där (a) hahaha

iallafall så har jag då kollat på massa avsnitt av det idag (a) och imorgon ska jag nog se en skiva till hehe :) kommer bli tråkigt när det tar slut (a) men tur att ja kan kolla på det om några år igen hahahah

har ni någon serie ni följer så där extra? :)

Postat av: alexandra

förhäxad såklart :D och sen sex and the city,och vänner,men loooove :D och jaa,fy fan vad man grinar där i säsong 6,alltså jag typ skrek när jag såg det första gången,men det ordnar sig,I promise ^^

2007-06-26 @ 18:48:38
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Victoria

Jaha..inte förns då!
jag skulle aldrig klara av o vänta så länge!
haha
x) ok..ja jag ska nog försöka göra det kanske..för jag e inte alls nöjd med det! Var ju på gränsen till ett VG men det blev tyvärr inget
:/
haha ja visst e den!
fick bli en flumbild för jag blir aldrig bra på bild när jag försöker se seriös ut!
x)

2007-06-26 @ 18:49:46
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0