9 juni

Shit vad tiden går fort.. snart är min ledighet över och jag kommer ha massor att göra på jobbet ^^ men å andra sidan vill jag jobba så mkt som möjligt så jag spar en massa pengar för massa kompisar ska åka utomlands till hösten och behöver jag säga ATT JAG VILL MED ??? (a) så jag ska se till att hitta någe litet jobb jag kan göra nu medan jag är "ledig" så jag dessutom har lite pengar över till körkortet HAHAH xD känns som om det är viktigare eller vad säger ni? aja Jag hoppas jag hinner med båda (a) annars kan man planera in att vinna på lotto men ja.. Jag vill ha mer spänning i att slita fram varenda öre med svett och tårar :P hahaha xD

Idag är det juh som sagt den 9:e juni.. men det är även brorsans födelsedag idag.. GRATTIS GRATTIS !!! Han blir 14 år om ni ville veta och jag vet faktiskt inte vad vi ska ge han.. kankse får han moppen av oss... kanske köper vi ngt spel till han.. vet icke men jag återkommer väl med det ^^ hahahah xD

Sen ikväll är det även crousing i sundsvall.. tror nog att vi kommer åka dit om vi inte blir hemma och dricker lite bara.. Helst av allt skulle jag vilja vara i Malmö och se Olis men det hade ja inte råd med och ja.. det kostar ^^...

Ja nu måste jag inta some frukost ^^
puss och kräääm på er : )

Postat av: Kim

hehe , ja :p, jag vi får la se hur det går med den här bloggen ;). men din blogg är ju jätte bra :) tkr inte den är så rörig (;

2007-06-09 @ 13:32:16
URL: http://Realkim.blogg.se
Postat av: Sara

Hihi, det var så lite. Han blev så glad så (a) du är inte ensam om att vilja åka till malmö men ja det kostar jue ;/ buuu ^^

2007-06-09 @ 18:55:01
URL: http://Sariiiis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0