photoshop

196285-221Idag har jag typ kollat på 2-3 skivor av förhäxad, vart ute i solen med boyen och så ja lekt lite i photoshop (a) jag hade nästan glömt hur roligt det var att leka där(a) hahaha men så ja.. jag fastnade några timmar :)
Jag gjorde om några kompisar.. sminkade dem lite och ändrade hårfärg och sånt där roligt (a) hahaha

nu ska ni veta ligger Fredde och åmar sig i sängen XD han har nämligen ramlat med crossen.. (det var juh iof mindre kul...) men jag blir så arg när han kommer hem och har ramlat för lixom han ska inte ha dem dära fordona till att börja med -.- Han vet inte vad normalfart är och han är inge rädd alls.. har noll respekt över saker och ting och då blir det så där -.- Detta har ja lixom väntat på.. Han lär sig ALDRIG !!!! vad ska hända nästa gång? sitta i rullstol för att hans ben kapades? -.- ja blir fan arg (a)

Postat av: Jessika

Jasså på så vis. Nja det tror jag inte, kanske på genomresa.. men vet inte ens vart det ligger:) Jag kan nämligen inte ens den svenska geografin..

2007-07-13 @ 07:39:53
URL: http://jesshikaah.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0