Organisera bloggen

Asså nu skulle jag vara duktig och organisera upp bloggen lite och fixa till den snyggt och så men vad händer? Jo jag tröttnade haha.. Näe men lixom palla att katorisera 350 inlägg och dessutom komma ihåg va man skrev i inläggen för månader sen genom att bara titta på rubliken.. HERREGUD jag måste bli bättre på att skriva bättre rubliker !!!!
Sen vill bloggen fortfarande inte lyssna på mig när jag vill ändra design -.- Jag vet inte om det är bloggen som är anti min kreativitet eller om det är datan som inte gillar bloggen -.- Jag får nog fundera lite på det haha

Iallafall ska jag från och med nu komma ihåg att sätta in inlägget i kategorierna GENAST så jag slipper göra det 1000 inlägg senare hehe.. Det låter väl som en bra ide? *smart Madde * : ) haha


Postat av: Camilla

Hahah hoppas att det går bra att organisera :-D Det är så kul när någon säger att de känner igen en. Jag kanske skulle känna igenom jag såg en tydlig bild :-D Du kanske kans sätta upp en. Ha en superskön dag!

2007-07-25 @ 22:27:29
URL: http://ce.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0