Nicole gravid?

image214Saker och ting som händer i kändisvärlden är jag inte så förvånad över faktiskt.. att ett par gifter sig där efter 6 månader som ett par eller skaffar en ny partner lika fort är fasen vanligare där än någon annan stans.. jag fattar inte varför dem håller på så (a) Nicole Richie blev bara för ett litet tag sedan tillsammans med Joel Madden ( Good Charlotte..) och nu väntar hon tydligen barn och dem ska även gifta sig. Visst ska man inte tro allt va skvallerpressen skriver men OM detta nu är sant tycker jag det är roligt för deras skull såklart men jag tycker det går för snabbt för vissa och sen blir det skilsmässa och så får barnet lida pga det... kolla bara på nästan alla de andra kändisparen -.-










Postat av: Camillaa

hahaha XD jag vet inte ? :O
Men hoppas det blri bätte :) <3

2007-07-04 @ 01:02:06
URL: http://camillsliv.blogg.se
Postat av: Jennifer

precis! Men vi får hålla tummarna för dom att deras förhållande håller :)

2007-07-06 @ 06:17:45
URL: http://knasjennifer.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0