mitt fullsmockade schema

Kul.. riktigt kul.. nu vet jag EXAKT hur kändisar känner sig.. typ ^^ haha närå men det är näst intill faktiskt. Jag har asmycket som ska göras de närmaste dagarna och jag vet inte om jag pallar. NÄR ska jag hinna sova ut och ikapp mig själv egentligen? Kolla bara på min "roliga" vecka

Måndag: ledig ( tur det ^^ )
Tisdag: jobba kväll
Onsdag: jobba morgon
Torsdag: ledig
Fredag: jobba kväll
Lördag: jobba morgon
Söndag: jobba morgon

sen PÅ det har jag måndag kväll, onsdag morgon, torsdag kväll och fredag morgon att jobba
P A L L L L L L A A A A A A A !!!!!

lixom för att förtydliga så innebär kväll (13.30-21.30) då är jag hemma först 11 -.-
och morgonpass innebär ( 07.00-15.00) MEN jag måste upp 5 eftersom jag måste åka 6 bussen.. fatta att jobba så mkt och sen inte få sova någe.. 

cry me a river ^^ ja pallar inte -.- (a)

Postat av: Magdalena

Oj jäklar, har du börjat på riktigt nu? Men jag är inte ledig på hela veckan heller, så I'll cry with you, haha! Känner mig helt sliten efter gatufesten, men får inte sova ut, blää!

2007-07-09 @ 18:41:56
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Linnea

jag lider med dig,madde:P

2007-07-09 @ 22:14:01
URL: http://www.linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0