magont

shit här sitterjag med värsta buksmärtorna på länge och så har man såå tråkigt oxå -.- Vad ska man göra lixom? Jag tror jag ska sätta mig ner snart och kolla på min favoritserie Förhäxad :)

idag åkte även min sista lilla kattunge.. så smärtsamt att lämna iväg dem efter så länge :( saknar dem små prickarna.. men jag får juh hälsa på alla så det kommer gå bra haha :) om inte annat är nog mamma katt glad över lite ledigt haha

igår jobbade jag kväll. död kan man säga att jag var efter 8 timmar på det där stället och dessutom inte hemma förrän efter 11 -.- me men vad gör man inte för pengar? hahaha

puss och kram

Postat av: Jessika

Nå varmt, typ vetekudde på magen brukar vara skönt:)

2007-07-11 @ 14:34:39
URL: http://jesshikaah.blogg.se
Postat av: linnea

vars jobbar du egentligen?:P

2007-07-11 @ 14:42:24
URL: http://linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0