Gårdagen i hånick

Gårdagen var väl rätt bra tycker jag. Trots att man egentligen var sååå slut och trött och trots att man egentligen ville vara hemma och lata mig så var det väl tur att jag åkte :) Det var inte många man kände igen ibörjan även om jag 
hade sett mer än hälften av dem hehe.. Men det var många sundsvallsbor så det förklarar saken hehe.. Det kom fler senare på kvällen som jag faktiskt kände :) Som jag har gått i skolan med och allt som jag inte har sett på flera år typ så DET var roligt :)

Det som var mindre roligt under kvällen var att gå suuuperlångt för att kunna sitta skyddat och kissa.. Jag HATAR att kissa utomhus men va ska man göra då? man kan knappast hålla sig -.- Dessa stunder önskar man att man vore en individ av det manliga könet, som bara kan hänga ut den och göra sitt behov! Att folk lovar vissa saker och sedan inte lovar dem kan göra mig G.A.L.E.N !!! Nu talar jag inte om något möte eller ett lov om någon sak.. utan hur vi var lovade att komma hem igår kväll. Det var meningen att vi skulle åka hem 
med en kille.. så sen på kvällen säger kompisarna då "nja men han sover.. vi åker hem här vi" JAHA ??!!!! kul att man redan hade sagt nej till han som skulle köra oss från början då -.- ååååh ja blir galen när folk blir lite halvt ego på fyllan.... -.-

men tur att man har snälla X som kan köra hem en haha :)
Ni kan juh kolla in hemsidan Kändis för att se bilder sen igår :P haha Jag varnar för känsliga tittare hahah

Vad gjorde ni själv?

Postat av: Evelina

Haha ja de va faktiskt riktigt kul! Haha coolt att jag inte hade så fel på räkningen ändå :P Trodde att jag kanske hade överdrivit lite :P
Jag försökte kolla på bilder genom länken du lagt ut men jag såg inge bilder från festen. Är de jag som är mongis? :P

2007-07-22 @ 18:42:55
URL: http://lonken.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0