filmtajm

image212idag var det då filmtajm som vanligt haha ^^
söndag ni vet hahaha
Dagens film fick jag till stor ära välja ut och det blev en rulle som verka bra och som faktiskt var bra :D haha så applåder till moi =D ahaha
Filmen som hette Smokin' aces, handlade om lönnmördare, FBI och maffia.. inte alls så tråkig som den låter och jag fastnade för den pga heeeeta underbara Ryan Reynolds (a) men filmen var som sagt mkt sevärd :)


ska väl kanske passa på att meddela er om att det är rätt mkt blodscener men det tror jag nog ni pallar med (a) hahah








Postat av: Victoria

ok..ja jag har faktiskt haft en kanin och jag vet att det e lite ovanligt men jag har även haft en råtta..Musse hette han!
haha!
xD
tänkte faktiskt oxå köpa mejj en hund när jag flyttar hemifrån!
dom e ju så fina
^^
vad har du för ras? hehe ok..ja det var lite konstiga alternariv och sen var dom säkert till nån som e lite yngre och fortfarande bor hemma! typ som jag!
haha

2007-07-02 @ 22:13:24
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0