febran

Jag vet att jag inte har vart så aktiv här idag (eller på senaste..) menjag har bara inte pallat.. Man har mkt att göra eller man har inget att skriva om så då blire som det blir (a) haha.. Inte så många som läser bloggen ändå haha så då gör det inte så mkt (a) haha

Idag var jag hemma från jobbet pga att jag hade Feber.. Jag svettades, jag frös, jag svettades, jag frös.. hela tiden så... sjukt jobbigt.. -.-' men tur att det gick bra på jobbet idag för dem att hitta ersättare (a) Jag ska dock ivöäg imjorgon.. Ville det,. förlorar så mkt pengar om jag är hemma -.- sen är jag ledig till söndag så det kommer nog gå suuuper :) hehe

Har ni någe förslag på hur man får dagen att gå fooort? hehe


UPDATE !!!
haha kom på en sak jag gjorde idag(a) Jag beställde ju lite dataspel (a) Jag är inte så mkt för att spela dator men det kan ha att göra med att jag oftast inte hittat någe roligt att spela heller.. Det enda jag gillat att spela är the sims :) Men det tröttnar man juh oxå på efter ett tag. S¨å Jag hittade några idag som jag beställde ^^
CSI - ett spel som är precis som serien.. Du ska lösa mordfall och hitta ledtrådar mm (perfekt för mig som ääälskar serien och som dessutom gillar leka polis ^^ hahah )
DOLLAR- ett svenskt kriminalspel där du är Liza Marklunds' Annika Bengtzon och där ska du lösa mordfall (älskar böckerna om Annika och älskar som sagt kriminalspel )
MITT DJURSJUKHUS- tror jag det hetta.. Det är iallafall ett spel där du ska vara veterinär och ta hand om djur (verkade roligt spel och passar mig då jag älskar djur plus att man får lära sig de vanligaste djursjukdommarna på olika djurarter)
sen vare två till som jag inte mindes va de hette riktigt men jag ser fram emot att spela dessa och jag lovar att underrätta er med info om hur det går haha xD

Postat av: Lisa

ÅÅÅHH såg du CSI idag -.- hade redan sett avsnittet eftersom att det är gamla delar, men jag hatar endå att det är ett sånt där jävla "to be continued" avsnitt!! GAAAH xD

2007-08-02 @ 01:22:42
URL: http://famoous.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0