bortskämd?

image211

Jag har en :


[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[x] Styvsyskon
[x] Bror
[x] Syster
[ ] Systerson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[x] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] Hot tub
[ ] gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 11

[ ] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[ ] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds

TOTAL: 4

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fooseball (fotbollspel)

TOTAL: 0

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 3

[x] Jobb/sommar jobb, jobbar en gång i veckan
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera

TOTAL: 4

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[ ] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis, ingen dejt direkt då

TOTAL: 3

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 4

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[x] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil

TOTAL: 3



[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 34
1-22 = Ghetto-kid
23-32 = vanlig
33-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

ehm ja.. jag skulle inte kalla mig bortskämd ändå (a) hahha

Postat av: Victoria

nejj det e inte jag..men min "låtsas" paps
e allergisk så det e dräför men det får väl bli sen när man flyttar hemifrån!
(a)
hehe tack så mkt
^^ har en moster som fixar dom åt mej
:)
förresten riktigt kul lista
den måste jag prova..
^^

2007-07-01 @ 21:22:16
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0