seans

 Jag skulle juh var barnvakt idag men behövde inte för Pappan stannade hemma.. visst det gjorde mig inget men jag
hade inget emot att vara barnvakt åt en 1 åring heller =) dem är sååå söta =D hehe
Melodifestival bidragen till globen och andra chansen var väl tippade enligt min sida men jag hade hellre sett Sannas bidrag byta plats med den andra tjejen som kom direkt till finalen då Sannas låt var bättre och mer fartig men hon har juh ändå chans att ta sig till finalen =) ehehe.. så vi får hoppas på det bästa ! hehe
Igår var jag som sagt till Sundsvall och Magdalena och då pratade vi även om att gå på seans! (tror det heter så ^^) och det ska bli intressant och en annorlunda upplevelse! Jag är absolut inge rädd utan mer nyfiken på om det ens fungerar !
så i mitten av mars kommer ja återkomma med hur det gick xD haha

nu så har jag väl inte så mkt att göra... har vart ut med Boyen en stund nu, så det återstår väl att rensa klart datorn och sen kankse hinna med att blogga lite till =)
ADJÖKEN så länge



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0