Måns on tour

okej detta blir kanske inte så intressant men jag har råkat shoppa ännu mer (a)
asså det är kläder jag ha suktat efter länge och kläder jag faktiskt kommer använda flera gånger hehe
nu låter det som om jag bara köper ett plagg anväder en gång och inge mer sen men så är det inte 
men asså ehm..ja ni fattar säkert ^^ hahaha
denna gången blev det fynd på halens och I hope I can have them later on :P

en annan rolig sak som hände Magdalena idag var att hon vann två biljetter till Greace föreställningen i
Sundsvall där Måns då är Danny.... vi ville åka på den men i brist på pengar så var drömmen *poff* borta...
hahha...ja det är något jag ser framemot iallafall =D

nu ska ja kolla på CIS och CSI om några timmar...ciaoo ; )

Postat av: Christina

Grattis vad skoj att ni vann.

2007-02-27 @ 21:30:13
Postat av: Magdalena

Yeah, månsan here we come, haha!

2007-02-27 @ 22:29:37
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0