Lista ^^

måste fortsätta med min listtrend även här ^^
denna hittade jag på Jennifers blogg http://knasjennifer.blogg.se

10 favoriter:
Färg:
Svart
Mat: potatisgratäng med något gott till =)
Artist: Ola Svensson
Serie: CSI
Bok: Ska bli ett sant nöje att döda dig och egogirl är riktigt bra
Sport: ridning
Årstid: SOMMAR!
Veckodag: Lördag
Glassmak: vanilj och choklad
Tid på dygnet: beror på dag

9 för tillfället:
Humör: Glad :D
Smak: vanilj
Kläder: mysbrallor och T-shirt
Bakgrund: Boyen
Nagellack: neutralt :P
Tid: 16.12
Omgivning: gröna tapeter
Irritationsobjekt: fjortisar -.-

8 första:
Bästa vän: Karolina
Screen name: What?
Husdjur: en kanin
Piercing: öronen
Förälskelse: cant tell
Musik: Spice Girls xD
Bil: jag har aldrig haft en egen bil
Kyss: var i fyran xD haha

7 senaste:
Cigarett
: röker inte
Mat: en toast
Dryck: Vatten
Biltur: bil från kiosken igår xD
Kyss: imorse innan Fredde åkte på jobbet
Spelad låt: Indian sky med Markus Fagervall
TV-program: CSI miami

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: Jag gjorde nog det idag (a)
Blivit arresterad: jag är en duktig flicka
Badat naken: ja det har jag xD
Varit med på TV: jo det har hänt
Kysst någon du inte känner: har hänt (a)

5 nej tack:
Kläder: läder
Mat: bönor, ärtsoppa och lever
Musik: jazz, opera och skrikhårdrock
Dryck: whiskey
Personlighetsdrag: Fjortis

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jag satt vid datorn
Du kan höra just nu: musik och msn som plingar xD
Du inte kan leva utan: Vännerna, familj och mina djur sen även musik xD
Du gör när du har tråkigt: blir dryg

3 personer:
Du kan berätta allt för: Magdalena och Helena
Du tycker om: nära och kära
Du inte gillar:många som är störande

2 val:
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: vår

1 önskan: Jag önskar att jag får obegränsat med önskningar



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0