en 4 saker -lista

Nu kom det en till lista då (a) men jag hittade den när jag  läste Magdalenas blogg och den var såå rolig hehe och dessutom har jag inte så mkt at göra just nu (a) hahah så det blev en lista =)


4 saker jag ser fram emot:
The summer
Hemligheten
Körkortet
Färdigbantat

4 saker som irriterar dig:
Fjortisar
Folk som inte vågar stå för vad dem tycker
Bilister som fått körkortet i ett flingpaket
Att aldrig bli bra på kort

4 saker jag säger ofta:
Omg
haha (skrattar)
skit
attan

4 saker jag gör varje dag:
Sitter vid datorn
Går ut och går med Boyen
Kollar mig i spegeln
Skrattar

4 saker jag har på mig dagligen:
Bh + trosor
Snodd på högra armen
tröja
Byxor

4 saker jag rör varje dag:
Datorn
Mobilen
Hantag på dörrar ^^
Boyens koppel

4 personer jag vill träffa oftare:
Ola skulle inte vara fel xD
Magda och gänget
Mina djurvårdare
Mamma

4 band/artister jag har sett live:
The poodles
Ola
Markus Fagervall
Takida

4 låtar som jag ofta lyssnar på:
Ola- Rain
Måns- Cara mia
Takida- Losing
Markus Fagervall- for once

4 bilarmärken jag skulle vilja ha:
BMW
Volvo
Audi
Porce (stavas det så? xD)

4 tidningar jag gärna läser:
SOLO
Vecko Revyn
Veckans Nu
ELLE



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0