100- listan ^^

1. Jag älskar listor =D
2. Jag har grönblåa ögon
3. Jag lyssnar på den mesta musiken
4. Jag var ett jättestort Spice Girlsfan när jag var mindre och samlade på allt och har än idag ca 10.000 bilder på dem och de mesta av sakerna som kom ut ...
5. Jag har 1 hund, 2 katter och en sköldpadda
6. Min garderod är mycket svart och blått
7. Jag älskar att shoppa
8. Jag har ca 2500 olika bilder på Ola i min data (a)
9. Jag är allergisk mot mögel
10. Man kan alltid höra mig sjunga in the shower
11. Har ridit sen jag var 11 år
12. Jag var vaken tills ca 05.15 inatt...eller om man säger morgon
13. Jag är blyg
14. Jag har haft rött, lila, svart, blont till hårfärger
15. Jag har vunnit ett flertal tävlingar i både hoppning och dressyr
16. Ola får mig att le
17. Jag föddes på BB i Hudiksvall
18. Jag kom till världen 2 veckor för tidigt xD
19. Jag håller på att ta körkort
20. Jag är datanörd
21. Kan skriva allt detta utan att kolla på tagenterna
22. Msn konversationerna när alla vi 7 snackar är sååå roliga xD
23. Jag äger  75 ögonskuggor
24. älskar skor och kläder
25. Har vart tillsammans med Fredrik nu i över 4 år
26. hatar överaskningar och hemligheter
27. har lätt för att lyssna
28. läser gärna böcker
29. löser korsord typ varje da xD
30. har bara 6 par skor (a)
31. kollar alltid på CSI och navy CIS
32. är en nattmänniska
33. hatar dagens ideal av kvinnorna
34. skulle vilja ha bättre självförtroende
35. Har precis som Alexandra suttit i minst 12 timmar och frusit röven av sig
36. sjunger till varenda låt jag hör utan att tänka på det
37. har vart gravid
38. mina kompisar har ploppat ut några bebisar nu haha
39. utbildad djurvårdare
40. är förlovad
41. bor i ett hus
42. jag bangar inte för att festa
43. gråter ofta till film
44. kollar på minst en film i veckan
45. gilar sex ^^
46. gillar britney spears parfym fantasy
47. har många killkompisar
48. är kompis med mina X
49. har ca 5000 låtar på datan
50. är halvvägs ^^
51. vill jobba med djur i framtiden
52. önskar mig 3 barn eller fler
53. är pokerqueen ; )
54. har börjat missbruka läppglans
55. gick i gymnasiet i Ljusdal
56. är rätt flirtig av mig
57. hatar att vara med på kort
58. det går juh som på räls detta xD
59. jag älskar choklad och segt godis
60. jag borde banta
61. jag söker arbete
62. jag är rätt duktig på att teckna
63. Är fixerad av utseendet
64. var bäst i 4:an på nutidsfrågor
65. jag har skolkat
66. Jag hade mvg i tyska
67. jag lägger ut ca 500- 1000 :- varje månad på kläder och smink
68. är besatt av "the sims" på datan
69. vill ha en till hund och gärna öven en häst
70. hatar lakrits
71. jag gillar att organisera och ha kontroll på läget
72. har lagat hål hos tandläkaren
73. käkat p-piller
74. har jobbat i ett stall
75. gillar att spela kort
76. DIGGAR MAGDAS SNOPPKORTLEK (a)
77. ÄLSKAR SCHLAGER
78. gillar att blogga och skriva av mina tankar och funderingar
79. Att mitt liv blir mer intressantare om några år ^^
80. jag är enbart 158 cm lång
81. Jag är brunett ; )
82. har 28 i skostorlek
83. Har börjat bosätta mig i stockholm
84. kan vara både en spara och slösa
85. missbrukar smilisar på msn xD
86. saknar svenska, religion och naturkunskap i skolan
87. HATAR  FJORTISAR
88. sommaren är underbarast
89. gillar att åka skoter
90. hatar att åka moped -.-
91. har ett skadat knä
92. har haft minnesluckor
93. har sett en massa artiser
94. detta var lite underhållande
95. jag kan vara rätt flummig
96. www.ola.cd är miin dagliga visit
97. kan inte leva utan musik
98. har alltid en hårtofs på handleden
99. skriver ibland fortare än vad jag hinner tänka xD
100. nu var listan slut och det kan eventuellt komma uppföljare xD

Postat av: Magdalena

HAHA madde, shyyyy, du får inte säga att jag äger en sån =O hahaha xD

2007-02-24 @ 15:08:26
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Anonym

"har många killkompisar" Jag tycker de verkar som att du har fler tjejkompisar. Bara man går in på din Myspace så ser man ju de. Varför skriva så. Försöker du vara cool på nåt sätt. Sen skrev du i listan att Ola's sida är din dagliga visit, så jag antar att du har många kompisar där & hur många är killar där om jag får fråga ?

2007-02-25 @ 13:09:59
Postat av: Madde

Vill bara upplysa dig lilla tös att jag har vänner utöver den digitala världen vilket med andra ord betyder att jag har kompisar som inte har myspace eller är medlem på olas sida OXÅ!!!! jag försöker inte vara cool..vem har sagt att det är coolare med killkompsar? inte jag iallafall...
Och NEJ det är inte killkompisar jag har på Olas sida... nu hoppas jag du fattar den lilla förklaringen min vän =) kramis ;)

2007-02-25 @ 18:43:51
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Christina

Lilla vän, det finns ett liv utanför denna värld men du kanske inte själv har några kompisar där.
Jag har också mest killkompisar men självklart också tjejer. När det gäller Olas sida VET jag att det finns killar där också. Jag har MÅNGA kompisar på hans sida,ha det!!!

2007-02-26 @ 16:15:49


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0