helgen

Hejsan svejsan!

Nu skriver jag igen, dock inte från min dator men det går väl lika bra hehe. Jag flyttade iallafall till Harmånger i torsdags och det gick, efter mkt om och men, bra. Det började med krångel på OK för dem hade dubbelbokat vagnen som vi skulle hyra så vi fick hyra en mindre vagn på en annat ok. Det gjorde i sin tur att vi inte fick plats med allt i en vända och på det snöade det som aldrig förr ^^ Det var krångel hela dagen tyckte jag för jag sov juh hos mamma från onsdag-torsdag så när jag skulle ta bussen till Hudik på torsdag kväll så kom den aldrig. VADÅ TYPISKT?? haha. Pappa kom som tur var och hämtade mig. Med sakerna kom även Fredde till räddning då han  bestämde sig för att ta bilen och hämta det sista med mig i stan så halv 12 på kvällen/natten hade jag alla prylar i min nya lägenhet i Harmånger. Jag gillar den verkligen. Den är sååå fin :) Ska knäppa kort sen när jag fått upp alla prylar :)

Annars i helgen vare lungt.. jobbade lördag kväll och söndag morgon, kände av ryggen sen olyckan så jag läre vara helt överförsiktig med vad jag gör med kroppen. Eftersom två, kortare pass gjorde spår. Annars får jag väl säga hej då till att arbeta med djur oxå :( aja man ska inte vara pesimistisk nu hehe

Postat av: Magdalena

Jag är ensam för att dom andra är i Lund av alla ställen, haha! Verkar som jag blir själv hela veckan, så tråkigt!
Ja du måste lägga ut bilder, jag blir nyfiken^^ Måste få se boende nr 3 xD

2007-12-04 @ 01:15:00
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hhaha min sängkammarblick är famous! Skojar bara xD

2007-12-06 @ 22:59:59
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

hahaha ja hon låter som en kråka, gör ont i öronen xD

2007-12-10 @ 21:46:04
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0