Stadsbo

image233Här sitter då en blivande stadsbo och skriver heh. Ni börjar kanske bli rätt less på att läsa om mina planer hitan och ditan kan jag tänka mig hehe. Iallafall var jag in till Hudik idag och tittade på lägenheten som jag eventuellt skulle få då och det visade sig vara den lägenheten jag ringde på i Fredags men som var upptagen (dock hade killen ändrat sig så den var ledig igen ) och inte klagade jag över det hehe. Lägenheten var verkligen jättefin :) Det var en lagom liten hall och lagom liten toalett med dusch och sen var det ett jättefint kök med rymligt område till om man säger så haha. Dock var resten liiitet xD men vad har man att begära av en etta på 33 kvadrat? Jag vet dock inte hur jag ska få ihop säng, soffa, bord, data OCH tv i samma rum men det får väl gå på någe sätt hahaha :) Madde löser detta fan ;)

Jag ska in imorgon igen och skriva papperna eftersom han inte hade alla med sig idag så får jag flytta in dn första :) Hoppas pappa kan hjälpa mig nu för jag har inte lust att ta kartonger på bussen ;) hahahah
Ibland har man tur eller hur ;) hehe puss på er

Krysset på bilden är då min blivande bostad.. det inringade längst upp är mitt jobb hehe :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0