officiella filmdagen?

Är det den officiella filmdagen idag eller? någon som jag missat? Det verkar som om ALLA ska se på film ikväll och jag har lixom stooor lust att se på film jag med.. men har ingen ny film hemma och jag kan inte hyra ngn heller -.- men asså fatta en skräckfilm !!!! hur bra skulle inte det sitta nu? haha

en riktig ryyysare.. sån där som får en asrädd och facinerad känsla på samma gång, en sån där man mår illa av men inte kan sluta se.. en sån där som alltid kmmer finnas kvar i minnet som rädsla.. då har juh den gjort sitt syfte så att säga (a).. sen bra sällskap och en sjuuukt skön soffa till det :) hehe

GIVE ME THAT NOOOOW !!!! (a)

Postat av: Linnea

JAA, DEN ÄR KUNG!! madde, DEN KAN DU SE IST FÖR EN SKRÄCKIS ;) dock så hatar jag hilary duffs tillgjorda sångröst.

2007-08-16 @ 22:35:41
URL: http://linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0