my dear tååå :'(

Jag kände att det var dax för lite uppdatering (a) Imorgon är min sista dag på jobbet -.- eller det äre juh inte för den är på söndag.. men det blir juh några dagars ledigt så det känns mer som en strödag så att säga hehe :) Idag gick det iallafall bra att jobba. Fick tillochmed rast idag.. Vet inte om det har att göra med att chefen är tillbaka eller om det helt enkelt var så lungt att vi hann med att göra det :P haha Iallafall vare skönt :) hehe...

Men jag har juh oxå glömt att skriva om min tå..(intressant ^^ ) men ni kanske minns att jag för ett tag sedan skrev om min tå.. att jag hade gjort illa den och jag trodde då det skulle gå över men kiss my ass att det skulle -.- jag är fortfarande svullen och jag har hemskt ont i den.. sjuksköterskan på jobbet kände på den och konstaterade att den var bruten eller hade en stor spricka.. HUR SOM HAVER har ja skitont i den, den är svullen och det sticker ut en sak som kan vara mitt skelett ^^ haha.. Vad gör man åt detta? haha xD lixom ja kan för attans inte ha vabliga skor knappt ^^ hahaha xD

ja nu ska jag iallafall snart sova.. måste var apigg tills imorgon ^^ haha
puss och kräm ;)

Postat av: Linnea

Ja, ja vill också höra deeeen!
Jag hoppas att din tå go back to normal snart igen, så du slipper använda PISStofflor:P ahhahhahahahh

2007-08-15 @ 00:11:26
URL: http://linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Linnea

hahahha,de låter bara så sjukt roligt :P jag har aldrig hört nån säga de. jag har höst stringskor, men aldrig pisstofflor:P hahahahh

2007-08-15 @ 13:02:01
URL: http://linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Christina

Usch!!! Det gör så ont, tyvärr kan man ju inte gipsa den. Vila den så mycket som möjligt och ha bar skor.

2007-08-15 @ 15:06:02
Postat av: Madde

christina : nej tyvärr gör man juh inte det.. men jag ska tejpa fast den med granntån så den får stöd så den förhoppningsvis rätar upp sig och sen ska jag vila den mycket nu när det blir mindre jobb hehe

2007-08-15 @ 18:43:43
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0