Livets ändringar

Jag vet inte ens vart jag ska börja haha ^^ Det var juh klart att jag skulle bo kvar här i huset tills jag fick en lägenhet i stan och Lennart (som jag ringde i fredas ) ringde plötsligt ikväll och sa att han hade en etta på 33 kvadrat ledig. :) Snacka om att jag är lycklig nu hehe. Nog för att jag vela stanna kvar här med för djurens skull ( och för att jag skulle slippa packa ^^ ) men jag vill samtidigt in till stan.. ha mitt eget och sådär.. Det som dessutom inte känns så bra är att jag inte kan ta med mig katterna.. eller jag kan men lixom stackars dem att vara instängd i en etta lixom ^^ men men får se hur jag gör med dem =/ det smärtar så otroligt :(

En rolig grej dock var /är att han jag ev ska hyra av (Lennart ) är min gamla svärfar haha xD Jag visste inte om det 
alls förrän han sa att han skulle hälsa från Henrik HAHA! Han hade tydligen lovordat mig hehe.. Jag kankse  träffar på han någe hehe. :)

Dock får jag veta alla frågetecken imorgon. Om jag får hjälp, hur jag ska göra, vart lägenheten ligger, hur den ser ut och hur jag ev ska kunna möblera ^^ hahah :)

Håll tummarna för mig att den är rååsnygg (a) haha
puss och kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0