Illusionisten

image229Ojsan!!! Nu blev det sådär mkt att skriva om igen men jag ska försöka korta ner det så mkt som det går :P haha
Jag åkte då till Jobbet i lördags och jobbade extra. Gick extremt bra både med gamlingar, min tå och hemfärden haha.. Jag åkte med Freddes mamma hem och lilltån överlevde men blev rejääält blå :O (Jag knäppte kort på den som jag kan lägga in sen (a)...)  Sen jobbade jag Söndag dag.. *död* Nog för att jag hellre jobbar dagar än kvällar tror jag så var det jobbigt för vi var lixom bara 4-5 som jobbade.. är så på helger och kvällar så det kändes lixom som en
 vardagskväll ändå om ni förstår!
Sen när jag kom hem var jag sååå trött att jag lade mig och vilade en liten stund (a) Råkade vakna rätt sent men var pigg och utvilad vilket jag behövde så vi åkte och badade i Harmånger...Fredde, Jonas jag och Boyen hehe. Jag gick då bara i upp till midjan (hade inga badkläder utan kjol) men det var skönt det med :) Boyen var värsta fisken.. sååå söt haha.. Han simmade ut och in iland hela tiden haha
Efter badandet ville vi se en film och det blev Illusionisten :) en mycket bra film om ni frågar mig :) så SEEE DEEEN !!! haha det är näst intill en order (a) haha.. :)

Sen idag var det juh jobb då och det var sååå härligt att jobba med full styrka kan jag säga.. Och på måndagar åker gamlingar hem så det var liite folk nu kan jag säga men imorgon äre fullt hus igen så det var den friden de hahah xD.. Är dock bara denna vecka  och nästa vecka kvar på blått sen drar jag över på rött sista veckan.. Känns lite konstigt att bara ha så lite kvar när man vart där så länge men men :) Man vet aldrig vad som händer haha
Idag när jag kom hem då var jag så trött så jag vilade (Igen ^^ ) och vaknade kring 8-.. snacka om död men jag är juh ledig imorgon som tur är så det funkar nog fint att sova inatt ska ni se haa

vad gjorde ni själva idag? jobb eller har ni sommarlov ?:P



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0