husägare?

Jag måste nästan säga att det är lycka i mig nu (a) jag har nämligen hittat en bostad.. =D ingen lägenhet i stan utan kvar här i huset i Stocka.. dock är detta tills vidare... tills jag hittat en lägenhet i stan som jag senare kan flytta till men eftersom jag inte har hittat ngn privat lägenhet i stan var detta enda lösningen.. Jag ska då stanna här en månad eller två tills jag får ngt napp i Hudiksvall :) Känns bra men konstigt eftersom Fredde inte längre kommer vara här :( men vad ska jag göra? jag kan eller vill inte bo på gatan direkt =/ Det får funka helt enkelt.. Jag vet dock inte om jag tar över telefonen och internet eller om Fredde tar med det.. Det blir dock bara ca 1000 kr dyrare i månaden med alltihopa och jag ser helst att jag har tv, telefon och bredband men men beror på va Fredde säger som sagt :)

Sen äre bra att jag slipper stressa ut ur huset på 7 dagar och djuren kan bo kvar och så där.. hoppas verkligen att detta kommer funka fint.. får jag veta på tisdag (a) HÅLL TUMMARNA FÖR MIG !!!! (a) hehe

Postat av: Magdalena

Den kostar 399 kr om du menar lackväskan =) Skiiitsnygg i verkligheten, stor och härlig! Nu ska jag på sexpartyt, mohaha!^^ haha

2007-08-24 @ 18:46:43
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Rana

åh, vill också ha egen lägenhet.

2007-08-25 @ 16:56:02
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Linnea

Okej=) haha, JAG VET:P ändå bra.
hahahha,det gör du rätt i madde. lägg inte in stöten;)

2007-08-25 @ 20:40:06
URL: http://linnealundstroem.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0