Uppdateringar

Jag kan meddela er kära läsare att jag mår bättre nu (a) vet inte vad som tog i mig riktigt -.- men ehm ja.. som Jennifer sa så har alla dåliga dagar och det där var min dåliga TID xD hahahah... Jag är fortfarande irriterad på min blogg som inte funkar som den ska då jag inte kan ändra design... Lixom svart på vitt känns inte bra.. Jag som hade tänkt mig någe mer sommrigt nu ...någe mer färgglatt... inge svartvitt tråkigt skit (a) haha men får se om min lilla guru Jennifer kan stå till tjänst imorgon OM det inte sker ett under så jag kan ändra själv ikväll (a) höhö *hoppas*

Att Magda inte vart in på msn idag känns faktiskt... miss her... MISS YOU ( för jag vet att du läser ) höhö.. men hon kommer väl imorgon får jag hoppas.. Jag som ville höra hur första dagen på jobbet igen funkade :) Och hur det gick att passera vissa hinder på vägen ^^

Shopp och klädgalen som jag är måste jag lägga ut lite bilder på mina senaste fynd som inom kort är mig till hands =)...riktigt fina saker enligt mig hahaha

                     
            
Varorna är från H&M : )

Postat av: Magdalena

Jag kunde inte ens läsa här förrän nu =O Min dator står inte på min sida idag... haha! But I miss you too :´( Känns väldigt tomt utan msn. Vi får ta igen allt om det funkar imorrn =)

2007-04-16 @ 23:52:14
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Jennifer

haha jaa, det är verkligen en sån varning på den filmen hahah (a) Men jag gillar såna filmen (a) :P

aww vad bra! :) Det va inge roligt att se att du kände dig sådär, Jag mår inge bra av att se när andra mår dåligt (a) Jag är en sån där som tar åt mig av hur andra mår (a) :P

HAHAHA okej xD men allvarligt, jag håller på och dör! :| det kliar så in i bomben! Men min syster va först haha xD hon fick sitt första myggbet för ungefär 1 månad sen hahahah

2007-04-17 @ 06:49:03
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

och jag glömmde säga att jag typ älskar den där gula toppen! :'D ihh mucho fiiin! ;D

2007-04-17 @ 06:50:50
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: anna

den rosa och den gula toppen har jag också beställt :)

2007-04-17 @ 20:33:55
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0