Sönderpluggad

Snacka om att pluggandet tär på en.... Jag som trodde jag saknade att plugga men tänk så fel jag hade hahahah... Nu har man suttit med körkortsfrågor HEEEELA dagen lång. Visst det är bra och visst kunskaperna har fastnat men ack så jobbigt (a).. Lixom det enda jag tänker och ser nu är vämärken, hastigheter, bestämmelser och bilar HAHAHAHA snacka om att man är sönderpluggad kanske?
som tur är är det snart över och jag hoppas verkligen jag klarar det så jag slipper göra om det ÄNNU en gång -.- skulle lixom kännas en aning jobbigt -.- hahah

Vad har ni gjort idag? inte pluggat får jag hoppas.. haha
image124
Om mina körkortsfrågor skulle läggas på hög skulle det vara typ
så här mkt som jag gått igenom idag xD



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0