Mitt liv som djurpolis :P

Jag fick äntligen svar från studievägledaren idag och jag fick lite information angående mina fina program jag funderar på att gå.. Eller det är egentligen ett program men vart jag ska söka är frågan xD... Det finns i Umeå, Uppsala, Skara , Lund och Halmstad. Jag vill juh helst i Uppsala men få se hur det blir. Jag läre juh iallafall läsa till Matte C och fysik A... varför gick man inte natur? -.- xD hahaha men om jag gör dem i år och gör högskoleprovet nu i höst och sen igen till våren så kan jag söka nästa höst =)  Jag vill verkligen detta...Jag har alltid älskat djur och att kunna hjälpa de som har svårt är lixom något som verkligen betyder något för mig och jag hoppas att jag kan söka till detta... Får se hur det går med mina betyg vad dem hamnar på och hur jag klarar högskoleprovet...

Men shit...vad tror ni? skulle jag klara detta? = )

Postat av: Moa

Om det är en sak jag vet att du klarar, så kommer det vara det här! :).
Du har den rätta inställningen, lycka till ;D (L)

2007-04-12 @ 08:14:41
URL: http://mooosis.blogg.se
Postat av: Christina

Ja det gör du och sök till Halmstad så guidar jag dig.

2007-04-12 @ 14:32:55
Postat av: Jennifer

Det är klart att du klarar det! :D Jag tror verkligen på dig Madde! ;D

2007-04-12 @ 16:03:01
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Madde

hehe va glad jag blir att ni tror på mig hehe

jasså du tycker det? jag är mest inne på uppsala men man ska vara öppen för allt =D haha

2007-04-12 @ 20:22:21
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0