Madde svarar...

Senaste impulsköp:
En tidning om det räknas (a)

Favoritlyxartikel:
parfymerna och mina Dessert treats prylar (a)

Favoritfärg:
Svart, blå, röd och vit

Favoritmärke:
Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, H&M, och många många mer

Favvoskor:
Mina svarta stövlar

Klädkonto per månad:
Lite olika men mellan 600-1000

Mest överskattade affär:
återkommer....

Mode jag aldrig vill se igen:
Turban är inne nu men som jag helst skulle vilja *RADERA *

Mode jag vill se igen:
pass

Senaste fyndet:
Britney Spears bodylotion för 100 kr

Fulaste färgen på kläder:
beror på vad det är färg på men brunt .....

Sämsta köp:
Många..ett par gula skor jag aldrig använt, en tröja som är bra nog för stor...

Favoritprodukt på apoteket:
Absolut torr (a)

Bästa promenad:
I min egen takt med Boyen

Favoritdryck:
Vatten i allmänhet men snackar vi drinkar är det P2 : )

Äter lyxmiddag:
vilken fråga xD

Favoritgata:
Gatorna i Stockholm är fiiina image51

Bästa mikromaten:
Matrester (a)

En bra ge bort-present:
Godis

Älsklingsljud:
Skratt

Senaste upptäckt i Stockholm:
Universal ^^

Favvosajt:
många (a)

Favvoblogg:
för många för att skriva upp (a)

Fikar gärna på:
Universal var juh inte så tokigt image52

Bästa lunchställe:
Marias

Favoritgrönsak:
jag gillar alla grönsaker

Favoritdjur:
Gillar alla djur :P

Bil:
Jag äger ingen bil men jag skulle vilja ha en Porche

Stjärna jag vill träffa:
mrs Beckham hade inte vart fel:P

Motionerar:
Rider, joggar, promenerar, leker med vovven, tränar =)

Det dyraste jag köpt:
Boyen

Favoritprodukt på Systembolaget:
CIDER xD

Bästa fyllekäket:
Kebab

Dansar helst till:
Partylåtar xD

Senast gnolade:
Just nu Cara mia faktiskt

Bästa romanen:
Älskar kriminaldeckare...





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0