Kärringen la på :O

God morgon kära läsare xD ...en annan vaknade juh för ca 30 minuter sen.. Det var fasen länge sen jag vaknade så sent utan att jag gjorde någe speciellt dan innan. Jag la mig vid halv 2 igår natt efter att ha suttit här ett tag men det är juh lixom jag van vid så ehm ja... Jag vet inte ja haha. Solen lyser iallafall och det är massa plusgrader så jag tänkte sätta mig på bron ett tag och glassa lite i solen =) hehe.. Man måste ta vara på den sol som finns...

Måste bara också säga att jag verkligen HATAR telefonförsäljare... Dem har ringt från Tele 2 nu säkert 15-20 gånger den senaste månaden och frågar alltid samma sak och vi säger alltid samma svar ..nämligen NEEEEEEJ vi ska IIIINNNNNTTTEEEE ha något... Vad i den meningen är svårt att fatta??? : |..... Nyss ringde dem från Tele2 igen och frågade om Fredrik var hemma... Nej han är ute svarade jag då och då lägger hon på :O
VA FAAAAN ??! tror dem att vi ska bli kund efter en sådan sak???? ååh -.- Jag har bara lust att ringa upp och fråga va hon håller på med men hon kommer säkert komma med någon dålig ursäkt... OM jag ens skulle få tag på rätt tjej som svarade. SUCK !!!!!!

Postat av: Christina

Gå in på www.nix.nu och anmäll dig så spärras du från dessa samtal. Det funkar kanon.

2007-04-16 @ 12:38:13


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0