IT'S ALIVE !!!!!

image84

Min kära mobil LEVER IGEN :)

Jag är sååååå glad :D hehe... Lixom för ett tag sen så "råkade" jag tappa den i golvet så den lixom blev konstig. xD Konstig på det sättet att jag inte kunde skicka sms med den eller ringa nya nummer då det blev tex både "8" och "9" när jag klickade på nummer "8"...FATTA VILKET PROBLEM DET VAR!!!!!!!!
Då lämnade jag över min kära dyrbarhet i söndags till Kalle och Munktell som skulle leka kirurger och fixa min
telefon och tro på fan att dem klara det... Eller MUNKTELL klarade det :) jag är sååååå happy !!  
image82




TACK HENRIK!!!! I love u lixom....
nu slipper jag ha skittelefoner *mohaha*







Postat av: anna

svar: okej :) men jag var nära iaf :) (a)

va kul att din mobil är fixad !

2007-04-18 @ 13:52:49
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0