Grillfesten hos Broberg

Fest igår och kul var det.... bakis idag? nej kan jag säga där vilket känns himla
nice med tanke på att man var dålig som ett as förra helgen xD men så sa man
juh även att "aldrig igen" men se hur länge det gick xD ...EN VECKA hahahaha
men ibland är det väl bara så antar jag... hahah

ja om jag ska berätta lite om igår då....:P
Det var massa folk som var där och ska se om jag kan räkna upp alla utan att missa
någon haha... ehm det var... Jag, Fredde, Emma, Annelie, Tobbe, Jonas, Kalle, Broberg,
Sofie, Chrille, Nybben, Angelica, Jon, Ante och hans tjej, Annika, Anna, Lina, Malin,
och Jenny... (jag vet inte om jag har glömt någon nu men issåfall skriver jag in det sen (a) )
Det var juh iallafall ett par stycken som ni kan se och vi hade sååå roligt igår.. haha
Vi premiärgrillade vilket var jättegott och jätteefterlängtat från alla..=) Man kunde sitta på
Broberg nybyggda altan i bara linne och käka grillat... Fatta hur underbart det var =)
SNACKA OM VÅRKÄNSLOR =)
Senare mot kvällen gick vi juh in men jag kan lova att jag kunde vara ute lika mycket
i bara linnet nu oxå... kan dock bero på spriten men ändå...det var juh typ 10 + iallafall =)
våren kommer krypande.... hahha

Inne på festen hände väl det som händer på fester.. Det dricks lite sprit, det dricks lite öl, 
det dansas en hel del, det blir lite hångel, det blir massa fyllesnack och det blir tyvärr
en massa fyllekort .... HATA KAMERAMOBILER -.- hahaha man blir ALDRIG AV MED DEM -.-
Jag ska nog komma på en liten lösning *mohaha*

Åkte väl hem så vi var hemma igen till typ ehm 3 så jag lade mig kanske vid 4
och så vaknade man halv 9.. man bah...ehm tack? ^^, men jag är som sagt INTE bakis
och jag är inte hungrig och jag vill typ att dagen ska börja så alla vaknar så man kan göra
något idag.... undra vad man kommer göra ikväll :P haha
Dricka kommer jag INTE göra kan jag meddela er :P haha


VAD HÄNDER IKVÄLL???? =)

Postat av: Magdalena

haha, de kan vara så att ibland när man är full så vill man vara med på fler bilder än vad man står för dagen efter också! haha xD

2007-04-14 @ 16:38:39
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0