Göta kanal 2

Vi tittade juh på film igår som väntat på söndagar och jag kan säga att den filmen var juh kanonbra enligt mig. Man skrattade från början till slut. Ett stort plus var juh att det var så många kända ansikten i filmen vilket var roligt. Många stora svenska skådespelerskor och skådespelare hade små roller vilket var förvånande för mig medan mindre stora hade stora roller... men det är bra.. man ska mixa lite =D
För alla er som inte har sett ettan så är det en order att göra det. Jag minns juh inte riktigt när den kom ut men det är iallafall en klassiker och tvåan bygger juh på att "janne Loffe Karlsson"  är med igen efter att ha fått ett erbjudande om att vara med i en liknande tävling som förra filmen.. nämligen att åka båt från göteborg till stockholm i göta kanalen. Det är en mycket rolig film och den är absolut sevärd enligt mig hehe

Idag var man då  i stallet och fredde skulle köra dit mig och sedan hem igen efter att jag släppt ut hästarna. DÅ vare juh så jävla typiskt att man skulle sova över och lixom vakna halv 9. Man var i stallet 08.45 och det var bara att kuta ut för att släppa ut hästarna och det var sååå underbart att inget krånglade idag. Jag hade juh fått någe spunk om jag hade tappat någon häst eller om jag hade ramlat eller någe sånt som absolut inte fick hända just idag. Sen vare då bara att smsa Sofia för att säga att hon måsta mocka och fylla höpåsarna ikväll eftersom jag inte hann... Ja då fick man till svar att hon alltid gör det... ofta jag tänker ta utsläpp på måndagarna då om jag inte ska mocka... lixom bussen kostar 24 och jag får 50 kr enbart då på måndagen... ALDRIG !!!! så det måste jag ringa till helena om och säga att jag inte tänker ta måndagar... Jag tjänar lixom inget... så att enbart få 26 kr i vinst och behöva gå upp tidigt och åka buss och jävlas vägrar jag göra. Då tar jag hellre enbart tisdagar och fredagar...

Ja nu ska jag lägga mig och läsa lite... ciaoo


FÖRESTEN!!!!!! har ni någe förslag på hur jag kan ha designen på min lilla blogg??? (a)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0