Fundering kring mest aktiva-listan

Är det någon som kan förklara den "mest aktiva listan" för mig? lixom det känns som att det mest logiska vore juh att dem som skrev mest inlägg och så ligger där men så verkar tydligen inte fallet vara xD... min kompis Jennifer ligger på listan tex och hon startade bloggen samtidigt som min andra kära vän Magda tror jag... men ändå så ligger Jennifer där och inte Magdalena..sen har jag hört flera som legat på listan en kväll och sen försvunnit igen.. 
det är lixom wierd xD haha...

sen nu när jag kollade listan så såg jag att min kära kompis Pernilla oxå ligger där... grejen med Pernilla är väl att hon ALDRIG skriver HAHAHA  så nu undrar jag då hur denna lista fungerar...ngn som kan berätta? hahahha

Postat av: Pernilla

hahahha, menar du att jag aldrig skriver blogg 8-) HAHA.. ojoj jag tycker jag har en VÄLFÖRTJÄNT plats på första sidan *stolt* xD

2007-04-25 @ 00:27:21
URL: http://pernillaaa.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0