Broberg a lá designer och inredare

Ja om ni undrar vad jag har pysslat med idag så kan ja berätta det för er :) Jag har nämligen vart här hos broberg hela dagen lång xD...känns lite konstigt men ändå skönt med att göra någe annat än att sitta hemma framför datorn hela dagen hehe (a) Det finns juh dator med internet här med så det är juh asbra *visslar* Broberg har lekt designer idag och inköpt lite hotta stuff a lá storstan och inrett lite i hallen. Vi räknade ut att han har gjort om hallen för typ 10 000 :- och den är verkligen jättesnygg nu.. Bruna tapeter och svart golv som ser ut som sånnadära plattor ( tillfällig blackout...) så det är verkligen varmt och snyggt där inne nu.. Jag skulle tycka det skulle vara SÅÅÅ snyggt om han hade en tavla med något rött på där :) Fatta va fint :) Jag får väl se om jag kan lägga in lite tips och råd där inför taveluppsättningen sen :P hahaha... Jag vill oxå leka designer och inredare (a) höhö

Vi har iallafall typ hjälpt till med det hela dagen.. har lixom vart här sen typ 1 och det har vart himla nice. Jonas, Broberg, Jon , Fredda och jag har vart här och assisterat och kollat på xD... Dagens otippade var när jag fick en pizza av broberg om jag diskade så SJÄLVKLART gjorde jag det hahaha

asså i risk för att detta blir eller blev långt nu ska jag snart avsluta.. tänkte bara passa på att berätta vad vi snart då ska göra när tapetseringen är klar om typ 5 minuter.... haha.. Vi ska *trumvirvel* KOLLA PÅ FILM :) TAHDAA hihi
Otippat va? haha.. vet inte ännu vad det blir men ska bli en nice avslutning på kvällen :) hehe
Sen ska man hem och sätta sig vid datan och fixa och dona lite.. Är inte trött än på långa vägar och jag antar att jag inte är det efter filmen heller.. men måste juh vara pigg och alert imorgon inför festen....Ryktas nämligen om att jag ska cykla dit....det är lixom 1 mil : | hahahah

vi får väl se om den saken ;)

VAD HAR NI GJORT IDAG? :)

Postat av: annette

tack för dina kommentarer madde :)
jag blir sjukt glad bah happy.

idag har jag faktiskt degat, sov till 3 :O
så som sagt, deeegat xD

2007-04-29 @ 20:59:01
URL: http://nettiiisch.blogg.se
Postat av: annette

väldigt tjusig blogg också btw :)
man får värsta summerfeeling av blommorna !

2007-04-29 @ 20:59:34
URL: http://nettiiisch.blogg.se
Postat av: Chrissy

åh haha ja mjukglass är inget man drar sig för direkt höhö ;)
jättefin blogg du har! (:

2007-04-29 @ 21:02:11
URL: http://christiine.blogg.se
Postat av: sanna

idag har jag vart me kompisar osv :D

2007-04-29 @ 22:07:08
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Victoria

Tror oxå att det blir en upptempo :)
Men den som lever får se...

2007-04-30 @ 01:40:12
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/?c=1177889686
Postat av: Chrissy

åh man tackar, vilken fin analys xD hehe :D va kul att du tycker om den! :)
Ha en trevlig Valborg höru ^^

2007-04-30 @ 10:50:50
URL: http://christiine.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0