Resultat


Idag vägde jag och mätte mig och väga skulle jag aldrig ha gjort. Snacka om besviken. MEN jag tror jag vet vad som är felet. Jag åt lite godis igår, jag åt lite pasta och jag åt lite strips. Det gör att man sväller och kolydrater drar till sig vatten. Hoppas att det var de som var felet för annars har jag bara gått ner 0.5 kg på 2 veckor och det suger faktiskt. Man går ner 0.5-1 kg I VECKAN när man tränar och äter bra mat. Jag är som sagt mycket besviken. Sånt här får en att tappa motivationen, som om det är menat att jag ska gå omkring tjock och äcklig resten av mitt underbara liv.

Dock hade det gått bättre med mätningen på kroppen. Där är jag riktigt nöjd faktiskt istället. 21 cm totalt runt kroppen vilket jag tycker är helt okej. Det visar att något händer iallafall och även om jag vill gå ner 15 kilo i vikt så vill jag även gå ihop en massa (eller man gör automatiskt det med mindre fett på kroppen hahah ).

jag gick ner såhär:

Hals - 0,5 cm
Överarm - 1 cm (totalt 2 cm eftersom man har två armar)
Underarm - 1 cm
Handled
Bröst - 3 cm 
Under bröstet - 1 cm
Midja - 2,5 cm
Byxlinje
Stussen - 2 cm
Lår skrev - 1 cm (2 cm )
Lår mitten - 2 cm (4 cm)
Lår knä
Vad - 1 cm (2 cm)
Vrist - 0,5 cm (1 cm)

Minus kilo : minst 0,5 kg

totalt - 21 cm mindre fett på kroppen. Vilket är HEEEEEEL OKEJ !!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men du har iallafall gått ner, inte upp! Så det är ju alltid någonting, och man går inte alltid ner så himlans mycket, kroppen verkar göra lite som den vill ibland! Men kämpa på Madde! <3

2009-09-13 @ 15:26:03
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: janni

sv; yes, bytte tillbaka till blogg.se för ett tag sen :)

2009-09-13 @ 18:27:56
URL: http://jannif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0