Igång med GI igen =)

nu är det ju så att jag funderar på att köra GI riktigt igen. Alltså att jag verkligen inte fuskar med något, att jag inte äter socker och att jag skippar frukt och så vidare i två veckor under rivstarten. Det är en på jobbet som äter det nu och en till som ska börja så jag funderar på att haka på. mkt lättare att verkligen följa när man vet att det är fler som kör. Jag är sjukt laddad! Måste dock handla hem lite mer kött och lite mer grönsaker och sånt. Men jag ska iaf undvika kolhydrater i alla former och absolut socker i alla former :)

nu kör vi! haha

får se bara om min kropp orkar med det. Jag är ju rätt aktiv numera, ja menar jobb på förskola (aktiv), ridning (superaktiv) och hund som behöver promenader. Man ska göra bara lite lågintensivträning under fas 1 vilket ridning inte är haha.

Kommentarer
Postat av: Calmare

Hej Madde, om du undviker kolhydrater innebär det att du äte enligt LCHF/Atkins. GI däremot tillåter kolhydrater/socker, se vidare kolhydrater.ifokus.se



:-)

2009-09-28 @ 12:12:24
Postat av: Madeilene

Calmare: nej GI tillåter inte socker eller kolhydrater i början ;) inte under fas 1 vilket jag alltid äter när jag äter GI eftersom jag ska gå till fas 2 när jag har gått ner 10 kilo, vilket jag inte har "orkat" att gått ner med GI ännu ;)*

2009-09-29 @ 15:40:17
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0