träning på morgonen

Känner att jag inte skrivit här på länge.. Ber om ursäkt för det men jag har gjort så mycket annat och tiden har inte räckt till till allt jag har velat göra.

Igår mätte jag mig och jag hade gått ner flera cm på flera stälen vilket var sjukt kul. Jag ska dock mäta mig igen på måndag och gå efter de siffrorna men jag tror nog att det blir bra ändå ;) Jag blev iaf sjukt taggad och tränade som fan idag istället haha. Innan frukost hann jag med:

* morna hästarna (packa hö, bära hösäckar, gå ut med hästar, mocka åt Docka)
* kratta och sopa löv från framsidan i ca 30-45 minuter
* cykla på motionscykeln några kilometer innan jag spydde haha

Jag tror att jag kanske körde för hårt innan frukost vilket inte var bra men då vet jag nu vart gränsen går så att säga ;) hhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0