SKITRESULTAT IGEN !!!!!!


Asså jag HATAR min kropp.
Har jag sagt det någon gång? Föresten. JAG HATAR MIN KROPP !!!
Idag väde jag och mätte mig igen. Sist var 13 september. Det innebär att det är ca 3 veckor sen jag gjorde det sist och vet ni? Jag har gått ner 1 hg. ETT HEKTO?! Då kommer ni som vanligt oh säger, ja men eftersom du tränar får du muskler istället. Och jag är inte dum så jag VET att man får det. Jag VET att muskler väger mer än fett och jag VET att man får muskler av att träna. Det är hela grejen liksom. MEN mer muskler innebär att kroppen förbänner mer kalorier per timme och akivitet än samma kropp utan massa extra muskler. Det borde i sin tur innebära att jag gick ner MER efter ett tag? MEN INGET HÄNDER !!!! Jag blir galen.

MÄT dig istället säger ni. Jag VET att man även ska göra det vilket jag ALLTID har gjort också. Jag har gått ner sammanlagt -7 cm sen sist. Det är skamligt. Jag vet att man(jag) kan gå ner mkt mkt mer per vecka eftersom jag gjort det förr. Men ja... jag ger inte upp. Man kan lätt tro det.. Andra hade gett upp för länge sedan, jag har inget val. Jag måste gå ner i vikt om jag ska kunna känna mig fin någon gång !!

Jag börjar med GI imorgon. RIKTIG GI... helt efter reglerna. Helt efter boken. Helt efter recepten. Inga undantag. INGA !!!!!! Funkar det inte denna gången måste jag prata med en dietist eller något och försöka få fram vad som är felet. Något är det ju för motion + bra mat = viktminskning. Det är liksom regeln! Men inte på mig.. nej nej..

ååååh -.-

jag gick iaf ner på dessa

bröst: -1 cm
över rumpan : -1 cm
lår vid knä: -2 cm (- 4 cm)
vrist: -0.5 cm (-1 cm)

sammanlagt viktnedgång: 2.1 kg (på 2 månader)
sammanlagt cmminskning: 28 cm (21 cm förra gången..)

fy fan va dåligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0