Torsdag

God morgon!

Idag vaknade jag kring 8 men har legat i sängen och pluggat instuderingsfrågor som tentan på måndag kommer handla om hehe. De flesta sitter men det är alltid bra att "överläsa! eller hur?!

Idag känner jag mig ovanligt smal också. Är inte svullen alls och jag ser hur magen och fettet på sidorna börjar försvinna nu. ME LIKE !!!! Ska bli intressant att mäta och så på söndag. Blir på söndag istället eftersom jag ska upp tidigt till skolan på måndag. En dag mer eller mindre tror jag inte har någon betydelse ;) 

Idag skiner solen så det blir nog en långpromenad med boyen senare. Tar med kameran samtidigt så jag kan fota blommor hehe

 

vad gör ni idag då? =)


Kommentarer
Postat av: Linda F

Kul att du ser skillnad,det måste väl gå lättare när man ser att det går åt rätt håll.

2009-05-07 @ 14:53:31
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0