Skillnad

 

bilder från denna vecka...

 

Ser ni dubbelhakan från januari? och ser ni att man inte ser nyckelbenen och det på bilden från februari? Jag ser iallafall skillnad och det är huvudsaken ;) hahaha!

Som sagt, kanske inte stort för er men jag börjar se otrolig skillnad ;) Magen har också blivit mindre, fastare lixom (även om det är mkt fett kvar...) och även låren och rumpan har blivit fastare. ME LIKE !!! HAHAHA

 

nej men jag får verkligen ny energi när jag ser skillnad... längtar till söndag då jag ska mäta och väga :)


Kommentarer
Postat av: anna

Inspirerad av dig ska jag dra mig in te stan idag och kika lite på utbudet av träningsdvder!!:-)

2009-05-09 @ 09:30:03
URL: http://strawberrrry.blogg.se/
Postat av: Linda

Detta kanske låter konstigt, men du är sjuuuukt lik mig på de bilderna där du har vitt linne!! Min pojkvän höll på att tappa hakan när jag visade dom! :) Jaja, lycka till!

2009-06-03 @ 23:46:55
Postat av: Madde

*Linda:

sorry men jag såg din kommentar nu först :O haha bloggen är cp ibland -.- men haha vad kul :) jag vill gärna se bilder på dig så man får se :D *

2009-08-20 @ 09:43:07
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0