090522

MER cykling idag =) Cyklade 1 mil på 34 minuter. Tog en dusch och sen åkte vi till stan jag och Linda. Tänkte sätta mig en mil till nu ikväll, eller möjligen yoga. Det är så skönt att röra på sig, och jag ser snabba resultat! :D me like a lot! haha


Denna goda smoothie gjorde jag igår. Det är 1 banan, 5 färska jordgubbar och lite lite mjölk för att göra den lite tunnare. Hur god som helst och i sommar ska jag försöka få i mig en smoothie om dagen. Enkelt sätt att få i sig frukt och bär :)

Kommentarer
Postat av: Linda F

Ja det är godast med banan/jordgubb eller banan/hallon.Det blir så krämigt om man har en banan med:)

Sånna dricker jag mycket nu på sommarn.

Mums!

2009-05-23 @ 12:07:27
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0