Sluta med Cambridge?

Jag har funderat på om jag ska sluta med Cambridge. Jag har inte råd med 600 kronor i veckan plus bensinbengar eller busspengar varje vecka. Jag är trots allt en student haha! Jag kan behålla de soppor jag har kvar och äta de tillsammans med vanlig mat samtidigt som jag tränar skiten av mig. Att jag verkligen lägger upp ett schema.

Dåligt av mig jag vet men jag kan inte hjälpa att det blev dyrare än vad jag hade väntat mig. Plus att det blir en skaplig summa för Boyen nu också eftersom han är sjuk ;/

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag tror det är ett bättre sätt faktiskt :D och då kommer du säkert känna dig mer nöjd, när du vet att du har svettats bort allting ;D

2009-03-04 @ 13:46:41
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0