uppdatering

sorry för dålig uppdatering den senaste veckan... blir jämt så när jag är här hos mamma (när jag har inneveckor på skolan..) därför att jag orkar inget mer och har oftast massa att göra när man kommer hem . Man ska äta och plugga och ha sig så då orkar jag typ inte träna en massa när jag kommer hem också. MEN jag latar mig inte hela dagarna bara för det. Dessa veckor (speciellt denna ) är man ute mkt. Man går mkt på skolan, till och från skolan och så vidare. Dessutom är man ute på själva lektionerna nu då vi har naturkurs hehe :P Sitta stilla är typ det sista man gör. PLUS att jag äter sallad desa dagar då jag inte orkar värma annan mat plus att det är mkt godare att äta sallad när det är varmt ute :)

jag är dessutom ledsen över att jag glömde väga mig och mäta mig i söndags men jag vaknade halv 12 och mådde illa så det var inte det försa jag tänkte på precis ;) hee. Lovar att göra det bättre ifrån mig. Dock tror jag inte jag har gått ner eller så eftersom jag inte har tränat på senaste veckan men ja.. inte gåt upp iaf får man hoppas.

nu ska jag slua svamla. återkommer senare!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0