Igång igen

Idag kan jag säga att jag var ute på en nära 2 timmars promenad med Emma och hundarna Rocco och Barri. Boyen var självklart med han också hehe. Jag var inte så smart som gick så långt i jeans haha men ja det gick bra ändå ;)
Vägde mig imorse och har gått upp till vikten jag hade när jag började allt. Egentligen är det inte så illa eftersom jag inte har tränat på typ 2 månader och eftersom jag trodde att jag hade gått upp mer faktiskt. Nu ska jag ta tag i detta igen :) Lovar och svär haha. Tänkte träna lite yoga ikväll faktiskt. Länge sedan jag gjorde det nu och det är något jag saknar. Man mår så bra efteråt så ni anar inte hehe!



Dagens jag ser ut så här iaf.

 Svart linne från H&M, rosa bälte från Gina Tricot och blåa jeans som är trasiga men eftersom det är inne igen så tog jag på mig dem ;) haha. De är också från H&M.

Kommentarer
Postat av: Maria

Heja på. Jag kämpar ännu, har gått ner lite iaf =)

2009-07-07 @ 19:15:40
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Maria

Min förra design var nog en gratis mall. Så inte så konstigt att fler har den =). Den jag har nu är en färdig mall som jag gjort om lite själv.

2009-07-08 @ 16:36:29
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0