Häst = byebye kilon

no aktivitet här känner jag haha. FÖRLÅT ! Är inga som läser denna ändå så hehe!

Jag är iaf sjuk nu.. ligger i världens förkylning typ haha men de blir bättre ;) En annan rolig nyhet har jag att berätta ;) Jag ska ev köpa häst. Eller allt är egentligen klart. ska bara ´kolla lite mer innan (a) Men om det blir så så köper jag c-ponnyn Docka av min kära vän Sofia och har henne här i stallet som ligger ca 1 km från mig så det blir häst varje dag. Jag ska mocka varje dag, jag ska rida 5-6 dagar i veckan och jag ska cykla eller gå till och från stallet. HEJ HEJ motion och BYE BYE extrakilon. Fatta vad glad jag är !!! hehe :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt, toppen för dig att hitta en vardagsmotion som sker kontinerligt som du gillar =)

2009-07-30 @ 21:05:02
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0