En aktiv Madde


medan jag målar murväggen :)

Idag har jag varit aktiv må ni tro. Först imorse cyklade jag 3 kilomter i regnet fram och tillbaka till ICA för att handla lite mat. När jag kom hem så hade elen försvunnit (läs i min vanlga blogg om varför...) så i väntan på att elen skulle komma tillbaka cyklade jag 2 kilometer. Sen åkte jag till Hanna-Karin för att hjälpa henne måla inne i hennes blivande lägenhet. Jag målade listerna och lite sprickor i taket. Efter det målade jag murstocken som fanns i rummet.  Det tog 6 timmar (med liten paus) så jag har som sagt varit aktiv idag.
 

med penseln i högsta hugg :P och slutresultatet på murväggen. Fönstrerna lyser på den och den blev gråare än vad det verkar där haha
 
Imorgon blir det lite yoga hade jag tänkt. Blir absolut någon km på cykeln och det blir eventuellt tapetsering hos HK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0