Skitvåg

Hejsan!

 

Idag har jag intagit två påsar nutrilett. Det går bra att dricka det men jag är glad att påsarna snart är slut. Vanlig mat är godare om man säger så. Dessutom är jag lite besviken på att vågen inte minskat alls. Inte ens ett hg. Det är inte alls roligt så jag har bestämt mig för att inte stå på vågen förrän den första februari. Då ska jag även mäta mig och lägga ut både vikt och cm här på bloggen och jag tänker göra det den första varje månad då. Förhoppningsvis ser man resultat haha.

 

Idag tänker jag träna någon dvd från iFORM. Har några stycken så jag tänker ta någon av dom bara lite slumpmässigt sådär. Ska dessutom sitta med designen nu på förmiddagen så jag hoppas jag får till något bra!

 

ha en bra dag!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0