Mina mått

 

detta är mina mått när jag började för exakt ett år sedan... :)

och detta är mina mått idag. Man ser att jag är mindre på nästan alla mått än vad jag var förra gången fast jag gått upp en hel jävla del sen dess ;) men nu ska ALLT bort! right? hahaa

 

Nu är det den 30:e och jag har mätt mig och bokfört det. Dock har jag inte vägt mig och tänker inte göra idag heller för jag glömde imorse. Jag väger mig imorgon och lägger ut istället. Det är så fucking pinsamt så det är inte sant. Men jag gör juh något åt det så.... 

 

I slutet av varje månad kommer jag att lägga ut mina mått och kilon. Förhoppningsvis kommer man se något framsteg haha. Förra gången jag satsade på GI så mätte jag mig varje vecka och så.. det känns som om det kommer vara bättre om man gör det en gång per månad istället. Dels för att det är mer cmminskning per gång och jag har något att se fram emot och kämpa för. Nämligen att gå ner så mkt som möjligt varje månad. 

 

anledningen till att jag inte skriver ut vikten idag är för att jag glömde att väga mig imorse och jag vill väga mig samma tid varje gång. Jag lägger ut det imorgon istället. (tror jag ) haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0