Lördagskvällen

Hello hello!

 

det blev ingen mer träning men det blev en promenad med hunden och lite eftermiddagsmat på pizzerian. Dock åt jag inget olagligt. Jag käkade sallad med kebabkött och en coca cola light. Jag vet att light inte är så superbra men det är iaf inget "vanligt" socker eller kalorier och jag vet att kebabkött inte är GI ideal men faktum är den att det är helg, jag har varit duktig de andra dagarna denna vecka och det är juh trots allt kött vilket är hur GI som helst.  Efter maten blev det tvkväll hemma hos Malin och Broberg där de käkade chips och cola. Duktiga Madde drack vatten och käkade nötter. Känns verkligen hur bra som helst. Jag är stolt över mig själv!

 

Imorgon ska jag åka skoter och sen tänkte jag träna en iFORM dvd och en långpromenad med hunden tänkte jag hinna med också. Hörs imorgon sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0