Dagens träning

Hello! 

Dag 3 av min "viktminskning" är igång och jag måste erkänna att det inte blev något träning igår. Dock gick jag en långpromenad på 1 timme med hunden och Fredde istället. Motion som motion! Idag tänkte jag hinna med ett pass träning också, vet inte vad det blir men det lutar åt yoga faktiskt. Det är så himla skönt samtidigt som man bränner mkt kalorier.

Vill också påpeka att denna blogg skriver jag för att dela med mig av min viktminskning och mina mot- och framgångar. Jag är ingen som helst expert på varken kostfrågor eller träningsbiten utan kör det som känns bra för mig :)

 

Nu ska jag ta tag i packningen! kom ihåg att vardagsarbete som diska, städa, packa och handla bränner kalorier det med! 

hörs efter yogan :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0