Cambridge fortsätter

hello :)

allt bra med er? hoppas det!  själv har man mått bättre men jag försöker se framåt. Tänka längre. Försöka tänka på att jag kommer ha denna kropp hela livet och att jag hellre mår dåligt i några dagar och går ner mkt än att jag äter lite chips nu eller en macka och stoppar allt.. Då är juh 3 dagar av helvetet bortkastat eller hur?!  Jag ber till gudarna att jag gått ner mer tills imorgon och mer dagen efter det och så vidare så att jag får lön för mödan.

Min handledare Marie ringde mig idag också för att höra hur det gick, vilket var supergulligt gjort av henne :) Jag förklarade hur jag mått och hur jag gått ner och så och hon tyckte jag hade varit duktig :D och vet ni?! Det tycker tamefan jag med ;) höhö

Tänkte berätta för er vad som händer under dessa tre första dagarna. Jag har tänkt skrivit ut det varje dag men har bara inte hunnit.. Eller orkat kankse är ett bättre ord hha. Har juh känt mig mer eller mindre döende varje dag hittills.

Dag 1
Dagen brukar kännas bra, men mot kvällen kan du känna dig hungrig. Bäst dämpar du hungern med vatten. Känner du dig tung i huvudet, så kan även te/kaffe (utan socker och mjölk) hjälpa. Viktigt att fördela vätskeintaget på minst 3 liter vatten jämt över dagen.

Dag 2
Du kan känna dig hungrig, drick mycket vatten och kom ihåg att Cambridgekuren ger dig hela ditt dagliga näringsbehov. Fördela dina tre måltider jämt över dagen. Håll tankarna sysselsatta med annat! Aktivera dig så som att promenera etc. L

Dag 3
Du kan fortfarande känna hunger och få koncentrationssvårigheter, matthet och yrsel. Idag är den tuffaste dagen. Håll ut! Redan imorgon blir det lättare. Om du inte tillför någon annan föda än cambridgekuren kommer du att vara i fettförbränningen redan imorgon. (i annat fall förlängs denna fas.)

som sagt, jag mår inte kung men jag ser vad som händer på vågen och jag försöker tänka framåt. Har jag klarat detta klarar jag några dagar till right?

Kommentarer
Postat av: Em

Du är skit duktig!!!

2009-02-28 @ 09:21:11
URL: http://semlanemm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0